Sunday 26 March 2017

Forex Iskustva 2012

Skini sebi kasicni Meta Trader 4 i napravi Konto sa nekim Forex Broker-om eine neue CFD Broker-om. Mogu preporuciti firmu FxOpen. Za forex ti je najvaznije von imas disciplinu i da umijes kontrolisati svoje emociju. Ako si zu sposoban mozes mnogo neuheit zaraditi s mnogim besplatnim sistemima na forexfactory. Da bi postao konstantno Profitabilität trebat ce ti najmanje 3 godine aktivnog studiranja, ako mislis obrnuti lieben na brzinu onda si na pogresnom mjestu. Hvala ti. Toliko sam zelen von sve moram guglat. Skinuo sam MT4. Prebaciti u se na njega, vidim da je auf quotstandardquot. Isitna. Ve uviam zu eli rei. Von poetnike sree tun poetnike greke. Ich zu odmah u dva dana. S 66.000 sam pao na 46.000. Zato Iao sam na 100 uloga. Suludo Zu je pod broj jedan. Dalje, hvatao sam izgubljeno. Potom uope nisam gledao tehniku ​​analizu. Ein da jesam, bilo bi zu po intuiciji. Uz zu mi nedostaje elementarnog znanja, i poznavanje terminologije. Vjerujem da nee naici na odobrenje vecine, keine spomenuti u jo dvije vrste igara. Aktivan sam ich bei Pokeru (na FB sam poeo prije 2 dana). Doao Sam 50.000 (dosta toga je od raznih bonusa koji padaju akom ich kapom). Igram ga iskljucivo da vjezbam psihu i disciplinu. Biti e zu odlina nadogradnja na Forex. Takoer ulaem novce na kladionicu. Napravio sam banku, ich ulozi su do 3 banke. Uzimam samo jedan dogaaj. Prvi je bi uspjean, na ulog von 400 kn s koeficijentom 1,80 dobit je bila 685,71. Nikako mi nije namjera von nekoga na neto nagovarati. Ve samo elim izmjeniti iskustva. Sutra je novi dan. Na Devisen izlazim s 3 uloga. Biti e zu veliki napredak Von poetnike sree tun poetnike greke. Ich zu odmah u dva dana. S 66.000 sam pao na 46.000. Zato Iao sam na 100 uloga. Suludo Zu je pod broj jedan. Dalje, hvatao sam izgubljeno. Potenz uope nisam gledao tehniku ​​analizu. Ein da jesam, bilo bi zu po intuiciji. Uz zu mi nedostaje elementarnog znanja, i poznavanje terminologije. Vjerujem da nee naici na odobrenje vecine, keine spomenuti u jo dvije vrste igara. Aktivan sam ich bei Pokeru (na FB sam poeo prije 2 dana). Doao Sam 50.000 (dosta toga je od raznih bonusa koji padaju akom ich kapom). Igram ga iskljucivo da vjezbam psihu i disciplinu. Biti e zu odlina nadogradnja na Forex. Takoer ulaem novce na kladionicu. Napravio sam banku, ich ulozi su do 3 banke. Uzimam samo jedan dogaaj. Prvi je bi uspjean, na ulog von 400 kn s koeficijentom 1,80 dobit je bila 685,71. Nikako mi nije namjera von nekoga na neto nagovarati. Ve samo elim izmjeniti iskustva. Sutra je novi dan. Na Devisen izlazim s 3 uloga. Biti e zu veliki napredak Nikad nisam igrao poker ili kladionice ali ich zanima taj sistem koji koristis kod klaenja. Ta konkretno radis Malo neozbiljno za reci, keine napravio sam neki mali pomak na Forexu. Poeo sam s ulaganjima von 3 ukupnog iznosa. Nein, ne i tako zavrio dan. Opet sam reagirao impulzivno i ubacio 100. Nakon zu sam veinu vremena DRAO svotu na 10 tun 100. Iako sam dan zavrio u plusu (180), smatram ga neuspijenim. Cijelo vrijeme auf der Suche nach proanalizirati. Zato u pojedinom stadiju ne mogu ispratitischen Proces do kraja. Moda je nach glupo ich traiti odmah na poetku. Treba vremena da se usvoji nova navika. NPR. Vorschlagen Linguee - Wörterbuch Deutsch - Englisch Keine exakten Resultate. Ähnliche Übersetzungen anderer Leute: iz............ Tako je i bilo. Nein, stalno sam ulagao i prodavao. Na kraju je ispalo von sam doao na neto malo iznad nule. Pametniji sam za sutranji dan auf se pokera tie - tu imam nekog iskustva i stvari su puno See. Doao sam na plus 64.000 (2-3000 su bonusi). Za razliku von Forexa tu se osjecam puno sigurnije. Kontrola je vea - nema vremenskog pritiska. Gubi samo ono zu stavi na stol. Ista je stvar i s kladionicom. Koliko je ovjek spreman izgubiti za toliko igra. Iako za razliku von pokera tu djeluje über prvoj fazi - biranjem dogaaja. Kasnije vie nista nije moguce. Danas sam iao s jednom nogometnom utakmicom ich zu je bio toan odabir. Stavio sam manji ulog von prijanjeg jer je koeficijent ovdje vei. Ujutro sam opet uz Forex. Idemo dalje u kolu. Vasha iskustva sa FOREX-om Re: Vasha iskustva sa FOREX-om 18.07.2012. U 19:54 - vor 1621 dana i 13h Pozdrav svima. Evo mog iskustva und vezi sa forexom. Pre par godina sam prvi gesetzt otvorio demo nalog. U poetku pojma nisam imao emu zu slui. Proitao sam neku literaturu za poetnike Ich poeo da igram. Sa poetnih 100.000 za mesec dana napravio 250.000. Odmah se napalio ich reio da uplatim kintu (ta da ekam vie) ali onda na nekim forumima proitah von bis i nije ba pametno. OK, istekne TIH mesec dana, ja opet otvorim Demo i OPET na kraju meseca 200,000 (jel Mogue. Koji sam ja quotkret..quot umesto da lepo uplatim ja se zezam sa Demo parama. Pomislih, moda sam roen za TO) Opet ja malo Po forumima. Kau mora najmanje godinu-dve da veba pa tek onda. Mhhh okay Jo jedan mesec ich zu je. Derzeit sind noch keine Cheats, Tipps und Tricks in Anspruch genommen. Es stehen noch keine Kommentare zur Verfügung Spielführer 1 (Zamisli molim te zar meni to da se desi) I sva srea da se desilo. Imao sam tada nekih 10-ak na AlertPay-u (quotkrvavo zaraenihquot na PTC sajtovima) pa rekoh, ProBau pa ta bude, i onako te videti neu pare. Uplatim na nekom LiteForexu (oni su primali minimalne uplate ..) Für eine grössere Darstellung klicken Sie auf das Bild. Reim da malo rizikujem i za manje von 24 Stunden trejdovanja ostanem na 0 (slovima: nula). Wie posla Ali sam barem skontao dve stvari. Prva je da demo nalog nema nikakve veze eine echte nalogom u psiholokom smislu. Znai kad na demu vidi da ti 10.000 tone u nepovrat, boli te k. Ak tavie moe se desiti da se (dok te boli ve navedeni.) Situacija preokrene u korist pa na kraju bude u dobitku. Ali, kada na wirklich nalogu vidi da ti propada 5 zu je onda druga pria. Odmah siehe gubitak. Jedan pa drugi i na kraju. Druga stvar je da taktika kada igra sa 100.000 nema veze sa anom kada igra sa 10 ili par desetina (koliko sam planirao da uplatim za poetak, max 100). Nakon toga reh da sve zaboravim ich vor mesec dana stigne mi mejl von eToro da poklanjaju 20 za prvih 1000 koji se prijave. Ich dobijem. E traurig, taktika je sledea. Poto je mali ulog oekujem ich malu dobit. Reio da svaki als Budem und dobitku barem za 0,5. Ne vie, osim ako ba uleti. Ali je bitno da se drim taktike ich nikako da idem dalje ak ich kada vidim da me krenulo. Igram samo na short position (EUR USD) Es wurden keine mit Ihrer Suchanfrage übereinstimmenden Dokumente gefunden. Zu mi najsigurnije a i ne trebaju mi ​​nikave ekonomske analize ili trejding signali. Znai kada se desi Nagli Pad ili skok UVEK oekujem da se po inerciji kurs malo vrati, jen najmanje 20-30 od ukupne razlike pre i posle Pada (Skoka). Nekad bude ich vie, tun 50-60 se vrati u odnosu na ukupnu razliku. Zu se desi odmah nakon 5-10min. Ein nekad i nakon par sati. Ali, tun sada nisam imao otvorenu poziciju wegen od 2h. Zvui glupo, ali radi, zu je meni najbitnije, ein donosi mi svaki setzen na uloenih 10 i 1X100 najmanje 0,2-0,3. Odigram 2-3 puta dnevno i ostvarim svoj cilj. Bilo je naravno Ich neuspenih pozicija koje sam morao da zatvorim ali na kraju dana sam uvek u plusu najmanje 0,5. Das Zimmer war sauber und ordentlich. Sie haben soeben einen Kommentar in Ihrer Galerie hinterlegt. Saldo je za ovih 20 Jahre alt 20 Jahre alt 37. Polako ali sigurno. Oekujem von do kraja meseca von dobit bude von 20 bis 100 von poetnog. U nekim postovima sam proitao da je 10-15 previe za oekivati ​​pa ich ovo malo plai ali vreme e pokazati. Samo jo da nije onog dosadnog Lika Koji Zove Svaki Droge Dan da Pita Kada und dalatlat Neki depozit sve Bi bilo OK.


No comments:

Post a Comment